À u principiu di dicembre, i clienti di Myanmar è Iraq anu visitatu EHONG per visità è scambià. Da un latu, hè di ottene una cunniscenza più profonda di a situazione di basa di a nostra cumpagnia, è da l'altra banda, i clienti aspettanu ancu di cunducendu negoziazioni di cummerciale pertinenti attraversu stu scambiu, scopre prughjetti di cooperazione potenziale è opportunità, è realizà un benefiziu mutuale è una situazione win-win. Stu scambiu hà da aiutà à espansione u scopu cummerciale di a nostra cumpagnia in u mercatu internaziunale, è hà un rolu pusitivu in prumove u sviluppu à longu andà di a cumpagnia.
Dopu avè amparatu nantu à a prossima visita di i clienti Myanmar è Iraqi, a cumpagnia hà attribuitu una grande impurtanza à a forma di accolta, preparatu segni di benvenuta, bandiere naziunali, arburi di Natale festivi è cusì, per creà una atmosfera calda d'accolta. In a sala di cunferenza è a sala di mostra, materiali cum'è l'introduzione di l'impresa è i cataloghi di i prudutti sò stati posti per un accessu faciule à i clienti in ogni mumentu. À u listessu tempu, un capu di cummerciale prufessiunale hè statu urganizatu per riceve elli per assicurà una cumunicazione liscia. Alina, u direttore di l'affari, hà introduttu u layout ambientale generale di a cumpagnia à i clienti, cumprese a divisione funziunale di ogni spaziu di l'uffiziu. Fate chì i clienti anu una cunniscenza preliminare di a situazione basica di a cumpagnia.
Duranti u scambiu, u direttore generale hà spressu a so aspittà per a cooperazione, sperendu à scopre novi opportunità di mercatu cù u cliente è realizà u benefiziu mutuale è a situazione win-win. In u prucessu di introduzione, avemu ascoltatu attentamente l'opinioni è i suggerimenti di i clienti, è avemu capitu i bisogni è l'aspettattivi di i clienti. Attraversu a cumunicazione interattiva cù i clienti, avemu capitu megliu a dinamica di u mercatu è furnia un forte sustegnu per una ulteriore cooperazione.
Tempu di Postu: Dec-21-2024