News - A Copa Mondiale di Qatar s'hè tenuta nantu à un terrenu staccabile,L'architettura sustenibile cuntinueghja à evoluzione!
pagina

News

A Copa Mondiale di Qatar hè stata tenuta nantu à un terrenu staccabile,L'architettura sustenibile cuntinueghja à evoluzione!

U (RasAbuAboudStadium) per a Copa Mondiale 2022 in Qatar serà staccabile, secondu u ghjurnale spagnolu Marca. U Ras ABU Abang Stadium, chì hè statu cuncepitu da a firma spagnola FenwickIribarren è puderia accoglie 40 000 fan, hè u settimu stadiu chì deve esse custruitu in Qatar per accoglie a Copa Mondiale.

微信图片_20230317101235

U RasAbuAboud Stadium, cum'è chjamatu, si trova nantu à a riva orientale di Doha è presenta un disignu modulare, ognunu cù sedili mobili, stand, toilette è altri elementi essenziali. U stadiu, chì durà finu à i quarti di finale, puderia esse spartutu dopu à a Copa Mondiale è i so moduli si sò spustati è riuniti in spazii sportivi o culturali più chjuchi.

微信图片_20230317101252

U primu stadiu mobile in a storia di a prestigiosa cumpetizione, hè unu di i posti più spettaculari è simbolichi chì a Copa Mondiale hà da offre, è a so struttura nova è u nome sò tramindui punti culminanti di a cultura naziunale di Katari.

 微信图片_20230317101316

Ogni elementu usatu seguitatu un prucessu di standardization rigurosu, è a struttura hè stata prevista à esse un grande Mecano, chì migliurà i principii serialization di platti prefabricated è supporti di metallu: reversibility, conducive à strinci o scioglimentu joints; A sustenibilità, cù l'acciaio riciclatu. Dopu à a Cuppa di u mondu, u stadiu puderia esse smantellatu in tuttu è trasportatu in un altru situ o diventà una altra struttura sportiva.

微信图片_20230317101403

Questu articulu hè ristampatu da a Collezione Globale di Custruzzione di Container

 


Tempu di Postu: 25-Nov-2022

(Alcuni di u cuntenutu testuale nantu à stu situ web sò riprudutti da Internet, riproduciti per trasmette più infurmazione. Rispettemu l'uriginale, u copyright appartene à l'autore originale, se ùn pudete micca truvà a fonte, sperendu capiscenu, cuntattate per sguassà!)