News - Tecnulugia di trattamentu di a superficia di l'acciaio di u canali
pagina

News

Tecnulugia di trattamentu di a superficia di l'acciaio di u canali

L'acciaio di u canali hè faciule da arrugginà in l'aria è l'acqua. Sicondu statistiche pertinenti, a perdita annuale causata da a corrosione cuntene circa un decimu di a produzzione di l'acciaio. Per fà chì l'acciaio di u canali hà una certa resistenza à a corrosione, è à u stessu tempu dà l'aspettu decorativu di u pruduttu, per quessa hè generalmente usatu in u modu di trattamentu di a superficia galvanizzata.canali galvanizzatiazzaru)

 

A galvanizazione hè un metudu di trattamentu di a superficia cù un altu rendiment è u prezzu. Perchè u zincu ùn hè micca faciule di cambià in l'aria secca, è in l'aria umida, a superficia pò generà un film galvanizatu assai densu, dopu u trattamentu galvanizatu di a superficia di l'acciaio di u canali serà assai bellu, ma hà ancu una forte resistenza à a corrosione.

 

In u statu liquidu di zincu, dopu à un prucessu fisicu è chimicu abbastanza cumplessues, micca solu una strata di zincu più grossa hè plated nant'à u firmware azzaru canali, ma dinù una strata di zincu-ferru liatu hè furmatu. Stu metudu di placcatura ùn hà micca solu e caratteristiche di resistenza à a corrosione di a galvanizazione elettrica, ma hà ancu una forte resistenza à a corrosione incomparabile di a galvanizazione elettrica per via di a strata di zincu è di ferru. Per quessa, stu metudu di placcatura hè soprattuttu adattatu per una varietà di acidu forte, nebbia alcalina è altri ambienti di corrosione forte.

 

Ci sò parechji pruduttori di l'acciaio di u canali, hè cunsigliatu di pulisce u vostru eiè quandu cumprà, ùn persequite micca ciechi prezzi bassi, sceglite un fabricatore affidabile hè assai più impurtante chè u prezzu!

16 (2)


Tempu di Postu: Mar-30-2023

(Alcuni di u cuntenutu testuale nantu à stu situ web sò riprudutti da Internet, riproduciti per trasmette più infurmazione. Rispettemu l'uriginale, u copyright appartene à l'autore originale, se ùn pudete micca truvà a fonte, sperendu capiscenu, cuntattate per sguassà!)