In questa stagione di ricuperazione di tutte e cose, l'8 di marzu hè ghjuntu u ghjornu di a donna. In ordine per sprimà a cura di a cumpagnia è a benedizzione à tutti l'impiegati femminili, a cumpagnia di l'urganisazione Ehong International, tutte e donne, hà realizatu una seria di attività di u Festival di a Dea.
À u principiu di l'attività, ognunu hà vistu u video per capisce l'origine, l'allusione è u metudu di produzzione di u fan circular. Allora ognunu hà pigliatu u saccu di materiale di fiori secchi in e so mani, hà sceltu u so tema di culore preferitu per creà nantu à a superficia di u fan in biancu, da u disignu di forma à l'abbinamentu di u culore, è infine a produzzione di pasta. Ognunu hà assistitu è cumunicatu cù l'altri, è apprezzatu u fan circular di l'altri, è hà godutu u divertimentu di a creazione d'arti di fiori. A scena era assai attiva.
Infine, ognunu hà purtatu u so propiu fan circular per piglià una foto di gruppu è ricivutu rigali speciali per u Festival di a Dea. Questa attività di u Festival di a Dea ùn solu hà amparatu e cumpetenze culturali tradiziunali, ma ancu arricchitu a vita spirituale di l'impiegati.
Tempu di Postu: Mar-08-2023