News - Sapete quantu dura a vita di u tubu d'acciaio galvanizatu in generale?
pagina

News

Sapete quantu longa a vita di u tubu d'acciaio galvanizatu hè in generale?

Per migliurà a resistenza à a corrosione, a pipa d'acciaio generale (pipa nera) hè galvanizzata.Tubu d'acciaio galvanizatuhè divisu in dui tippi galvanizzati à caldo è galvanizzati elettrici. U stratu di galvanizazione in caldu hè grossu è u costu di galvanizazione elettrica hè bassu, cusì ci sò tubi d'acciaio galvanizzati. Oghje, cù u sviluppu di l'industria, a dumanda di tubi d'acciaio galvanizatu hè in crescita.

5

I prudutti di tubi d'acciaio galvanizzati à caldu sò stati utilizati in parechji campi, u vantaghju di a galvanizazione in caldu hè chì a vita anti-corrosione hè longa. Hè largamente utilizatu in a torre di putenza, a torre di cumunicazione, a ferrovia, a prutezzione di a strada, u polu di luce stradale, i cumpunenti marini, i cumpunenti di a struttura d'acciaio di a custruzzione, a stallazione di substazione, l'industria ligera è cusì.

A galvanizzazione calda hè di prima decapare a pipa d'acciaio, per caccià l'ossidu di ferru nantu à a superficia di a pipa d'acciaio, dopu a decapaggio, per via di una soluzione acquosa di cloruru d'ammoniu o di cloruru di zincu o di cloruru d'ammoniu è di cloruru di zincu mistu per a pulizia. è poi in u tank di placcatura à immersione calda. A galvanizazione in caldu hà i vantaghji di un revestimentu uniforme, una forte adesione è una longa vita di serviziu. A maiò parte di i prucessi in u nordu adopranu u prucessu di rifornimentu di zincu di pipa di bobina diretta di cintura galvanizzata.

A vita di i tubi d'acciaio galvanizzati à caldu in ambienti differenti ùn hè micca listessa: 13 anni in i zoni industriali pesanti, 50 anni in l'oceanu, 104 anni in i suburbii è 30 anni in a cità.


Tempu di post: Jul-28-2023

(Alcuni di u cuntenutu testuale nantu à stu situ web sò riprudutti da Internet, riproduciti per trasmette più infurmazione. Rispettemu l'uriginale, u copyright appartene à l'autore originale, se ùn pudete micca truvà a fonte, sperendu capiscenu, cuntattate per sguassà!)